Hazalperi 36+5 günlük hamileyim 3 gündür karnım ara ara sertleşiyor çok fena ağrı oluyor ve çok şiddetli çatı ağrım var sizce doğumum yakın mı bunlar belirtiler mi
cicekannesi22 Hazalperi Doğum ağrısı öyle birşey ki geldiğinde anlarsın zaten hiç sıkıntı yapma vaktiyle gelsin inşallh
serenittyyy Hazalperi çatı ağrısı önemli vede karnına bak benim doğuma gittiğim gün karnım inikti bebek yerleşiyor ya aşağı ordan anlayabilirsin bende 36+6da doğum yaptım çatı ağrım ve adet ağrım vardı ama o açılmaymış yani sancım varmış ben anlamamışım sabaha kadar çekmiştim belki yalancı sancılar başlamıştır seninde
Minikprenseselo Hazalperi bn 35inci haftadan snra hep o agrilarla brlkteydm ama 38+6 da dogurdm bebek buyudkce baski yaptgi icin sertlesio
BenMathilda Hazalperi Buna kasılma veya yalanci sancı deniyor. Bol bol su tuketmelisiniz, susuzluktan da olur Dokturunuz nst ile sancilarinizin baslayip başlamadigini size belirtecektir Umarim hayrli ve kolay bir dogum olur sizin icin:)
Gamzeli Olabilir canim buyuyo bide bebis e baskliyo dogum da yaklasiyo vucudun buna yavas yavas alistiriyo seni ben bunlarin hicbirini yasamamistim ama evet dogum yaklasinca yalanci sancilar agrilar oluyomus rabbim sag salim kurtarsin ikinizi
Hazalperi serenittyyy dün yürüyüş yaparken adet ağrım oldu benimde endişelendim sancım yok gibi anlayamıyorum karnımın sağ tarafı ağrıyor ama bebek baskı yapıyor diye düşünüyorum
Hazalperi Alissa_ aynı şeyleri bende yaşıyorum şuan ama sancı gibi birşey hissedemiyorum adet ağrısı gibi bi ağrım oldu dün yürüyüş yaparken
Giraysmom20 Hazalperi benimde son haftalarım öyle geçmişti karnım sürekli kasılıyordu belim ağrıyordu aşağıda sürekli iğne batmaları oluyordu 38. Haftada 3 cm açılmam vardı 39+3’te suyum patladı 5 cm açılmam vardı 1 saat sancı çektim sonra oğlum doğdu inşallah sizinde böyle kolay olur 🙏🏻
Guligul Hazalperi yok henuz dogurmuyorsunuz. O agrilar normal. Dogum sancisi geldiginde inanin kimseye sormadan anlayacaksiniz. O oyle bir sanciki muadili yok hic biseye benzemez. Kolay gelsin 🙋♀️
Denizimderya Hazalperi magnezyum kullanmıyorsun galiba onum eksikliği bu belirtileri gösterir genelde
Denizimderya Hazalperi doktoruna söyle canım magnezyum alman gerek aslında onunda çoktan sana vermesi gerekti