Anneler kızımı yazın basında korka korka parka götürmüştüm onu ilk defa elimde dezenfektanlar kolonyalarla vs. orayı çok sevdi ve oradaki insanlara devamlı olarak el salladı hatta kucaklarina bile gitmek istedi yabancılamadı yoktu o dönemlerde neyse benim.cadı yine yolda millete el sallaya sallaya yürürken etraftakiler ay ne güzel bebek ay kız suna bak sende bir tane yap cadı seni cadı gbi cümleler kurdular birkaçı maşallah demeyi akıl etti en son bir kadına yanaşınca benimki kadin saniyeler içinde kızımı kucağına altı havaya hoplattı kız korkma bende çocuk bakıyorum senelerdir fln dedi neyse park maceramız o şekilde bitecek sanıyorken kadından arkamızı dönmemizle kızımın kolu el ele yürürken birden araba yaklaştı bende kucağıma almak yerine kolundan hafif kaldırıp 1 adımlık yere kaldırdım ve başladı ağlamaya anlamadım ne olduğunu baktım sol kolunu kaldıramıyor o an dünyam başıma yıkıldı ne yapacagimi şaşırdım şuan 15 aylık ve hala en ufak bir kol hareketinde kolu acıyor sanırım ağlıyor ve kolunu bir süre kaldıramıyor başına böyle bir durum gelen varmi nasıl geçecek bu damar damar üzerine mi geliyor acaba kemik suyu vs. Ivır geçer dediler ama nafile