Baharas yok canım her 3 doktor da emzirmeye devam edeceğiz dedi. eşim ayrı odada biz bebekle ayrı odadayız mutfaga sadece ben giriyorum banyoya çamarşır sulu su yaptım her kullanımda temizliyoruz. birmiz girse diğeri 15 dk sonra giryor. babanın psikoloji çok bozuk çocugu sevemiyor uzaktan bakıyorsun ben onları öyle gördükçe ağlamaya başlyorum. inanılmaz zor süreç :(