merhaba,
eşimin ve bem testimiz pozitf çıktı
2aylık bir bebeğim var ve sadece anne sütü ile besleniyor, ek gıda takviyesi yapmıyorum.
favimol diye bir ilaç kullanıyorum bugun 3.gün
bebeğimde yan etki olarak gaz ve kusma yapabilir dediler. kusma yok ama gazımız biraz fazla. benimde sanki sütüm azalmış gibi hissediyorum, çocukda da iştahsızlık seziyorum
covid geçiren var mı hangi ilaçları kullandınız ne gibi etkileri oldu biraz paylaşabilir misiniz