Annelerr sizin fikrinize ihtiyacım var. 3 ay 25 günlük bebeğim var 25 gün öncesine akdar çok güzel kaka yapıyordu fakat son 25 gündür yapamıyor 6 gün bile bekledim olmuyor doktora gittik fitil verdi 3 güne bir fitil yapıyorum fakat kakası kabız gibi de değil poposunda çatlakta yok neden yapmıyor anlamıyorum. Fitile alışır diye çok korkuyorum böyle fitil kullanıpta normale dönen var mı ?