YeldaKuzey canim benimde acilmisti doktorum banada oraya dikis atilmaz demisti biraz surdu ama gecti sonra kendiliginden icim rahat etsin diyorsan baska bi doktora daha gorun istersen dikislerin icin. Genisleme konusuda sana oyle geliyordur bendede oyle oldu ama dikislerim fakan tamamen iyilesince o histe gidiyor bende de lavaboya gidince afedersin idrarimi tam bosaltamiyorum gibi oluyor sebebi ne bilmiyorum cok su ictigimden belki