Merhaba, 12 gün önce normal doğum yaptım. Alttan dikişlerim var ve doktor hastaneden çıkmadan önce 15.gün bebekle birlikte kontrole çağırdı. Ben o anlık telaşla soramadım sizce dikişlere bakmak için mi çağırmış olabilir tekrar o masaya çıkmak istemiyorum doğumum çok zordu 😐 tecrübesi olan var mi kizlar ?