Umutununannesi Kızlar bebegım 10 aylık 6. Ayından beri yürüteç kullanıyorm. Zararlı dicek siniz simdi ama bebegım o kadar zor ki yatan oturan bı bebek degıl kucagımda tuvalete gittiğim bir bardak su ıcmeye izin vermeyen bir bebek yürütec kullanmaya mecburum yani. 10 aylık oldu ama dik durmuyor hamur gibi eti derler ya hıç diremci yok emeklemiyor koltuk sıralamiyor sanırım gec yürüyecek bu gidşle sizin bebeleriniz ne durumda bir an önce yürüsüm istiyorum kolumda yırtık olustu oğlumu gece gunduz tasımaktan 😔
Buss_07 Umutununannesi Biz iki ay kullandık. Daha sonra deneme amaçlı 1 hafta kaldırdım yürüteci emeklemeye ve koltukta tutunup sıralamaya başladı. O günden sonra birdaha hiç kullanmadım. Benim kızımda aşırı kucak severdi. Emekledikten sonra bir nebze azaldı. 10 ay 15 gunluguz
SeymaBeyza Umutununannesi Yuruteci kaldir sen bence.10 aylik olmus bu cocugu yere koy ki bir firsati olsun emeklemek icin,yurumek icin. Hamur gibi ne demek anlamadim ,oturabiliyor mu? Bosver isi gucu.Bitmez is guc otur bebisle ilgilen.
LinaMom0501 Umutununannesi bende 6. Ayda başladım yürüteç kullanmaya ama bizde emekleme var bı kaç gündür tutunup kalkmaya çalışıyor suan 9 aylık sen yere koy önüne sevdıgı oyuncakları topuklarından destek vererek emeklemesini tetikle sorunda etme bi problem olacağını sanmıyorum.
1prensesannesi Umutununannesi benim kızımada 6 aylık başladım yürütece şuan 9ay 13 günlük yürüteçte uçuyor resmen 😂 şimdi yeni yeni sürünmeye çalışıyo kilosuda var zorlanıyor ama çabalıyor en azından zamanı gelincede yürüyecektir. Her çocuk farklı gelişim gösterir. Benim ilk kızımda yürüteç kullandım 13 aylık yürümeye başladı. İkinci kızım yürüteçte durmadı hiç 16 aylık yürüdü üçüncü kızımsa yürüteçte iyi duruyor ne zaman yürür bilmem🙈
Umutununannesi SeymaBeyza oturuyor 6 aylıktan beri desteksız bı sekılde ama ayaga kaldırdıgımda bacaklarının hıc gücü yok bükülüyor hemen yıgılıyor yere
Asaf0625 Benimkide 8 ay 5 gunluk koltuğa tutunup 5 saniye kendi başına duruyo bizde hala emekleme yok desteksiz oturuyo ve oturduğu yerde kendi etrafında dönüyo yere uzandigi zaman yuvarlanarak gidiyo emeklemeden mi yürüyecek acaba erken mi emeklemesi için
Btlyldz13 Asaf0625 benim kızım da 8 ay 5 günlük aynı şeyleri kızımda yapıyor emeklemiyo henüz ya uykusu nasıl bu ara gece çok uyanıyor sanırım atak dönemi sizde de var mı
Umutununannesi 1prensesannesi yürütecle yürümenin alakası yok ozman tamamen cocugun fıtratıyla alakalı 😊
Asaf0625 Umutununannesi bizde kullanıyoruz ama günlük yarim saat falan yemek yaptığım zamanlarda çok sık bindirmemeye çalış ki ona guvenip tembelliğe vurmasın kendini 😁
Damlakurutoprak Umutununannesi biz şuan 8 aylığız 6 buçuk aylıkken emeklemeye başladık 7 aylıkkende sıralamaya başladık şimdi yürümeye çok hevesli ama ben yürüteç almıyorum doktorum kesinlikle yasak dedi onun yerine yürüme arkadaşı alıcam ama şuan erken dedi doktor o yüzden bu ay bekliycem kasımda alırım. Bizimkide çok hareketli bi bebek o yüzden erken yürümesini istemiyorum bence acele etmeyin daha zamanı var eğer böyle devam ederse onkoloji doktoruna bi götürün isterseniz Allah korusun gelişim geriliği olabilir
1prensesannesi Umutununannesi bence öyle zararı yok demiyorum ama emekleme yürüme gibi şeylerin her çocukta farklu gelişim gösterdiğini savunuyorum diyim🙈
Umutununannesi Yürüme arkadası da aldım ama asırı tembel kullanmıyor onu yurume arkadasına ellerını tutturuyorm hemen yere oturuyor adım bıle atmadan ama yuruteci fırtına gbı kullanıyor evde halı, kapı eşikleri hak getire 😊
Minikcivciv20 Umutununannesi Yurutec aldm suan 6 aylik olmasına 1 hafta var hangi ay da kullanmak daha sağlıklı szce cnm
Umutununannesi Minikcivciv20 benim şahsi görüsüm cocuk destekli oturuyorsa koyabilirsnz smdi. Cocuk yürütec te özgür oldugu ıcın daha mutlu oluyor evi dolanıyor dikkat cekici seyler görüyor vs algısı artıyor ama bebegıniz akıllıysa size zorluk cıkarmıyorsa sürekli yürütec te durmamalı zaten onlr ıstemese gercekten baglasan bile durmuyor yurutecte
Asaf0625 Btlyldz13 evet son 1 haftadır 5 gibi uyaniyo kendi kendine biseyler söylüyor uyanıklığı uzun surmuyo tekrar uyuyo şimdiye kadar hiç uyku problemimiz olmadi akşam 22.30da yatar sabah 8 30da kalkar
Sezinnur Bebeğim bir hafta sonra on aylık olacak. Hiç yürüteç kullanmadık. Güzel emekliyor maşallah. Ama daha tutunup kalkamiyor.
Dmt-01 Umutununannesi bende altı buçuk yedi aylık filandı aldım yürüteci memlekete gidince çok kullandık ama ona rağmen emekledi yani sonra bianda tutunup kalkmaya başladı şuanda pek yürüteci sevmyo içinde durmuyo yani sadece bişry yedirirken koyuyorum içine sabitliyorum bide altına bişeyler seriyorum dökmesin diye öyle oyalanıyo yemesi bitince ama içinden çıkmak için uğraşıyo üzülmeyin dert etmeyin her çocuk emeklicek diye bişey yok belki emeklemeden direk yürümeye başlicaktır merak etmeyin yani daha küçük yani