Ela41 Kızlar uyku tulumu alıcam ama anlamıyorum dun lcw de baktım tog 2.8 yazıyo ama acıklama kartında diger tog degerlerı yazıyo içine neler gıydırılır dıye gorevlıye sordum oda anlamadı benım yatak odam kısın 21 22 hangı tog degerını alman lazım?
Biranne00 Ela41 bu tabloya göre alabilirsin canım mesala 21-22 derece işe 0.5 tog alırsan içerisine tulum yada ince pijama takımı giydirebilirsin. 1 tog alırsan sadece çıtçıtlı body giydirebilrsin ☺️
sedaykn Ela41 Evinizin ısısı bebek için ideal. Baktığınız uyku tulumu 2.8 çok kalın gelir o 18 derece ve altı için. 1.7 var sanırım LCW de onu almalısınız oradan alacaksınız.
Ela41 Biranne00 cok tesekkur ederım pekı onerdıgınız bı magaza varmı 1 tog alsam yeterlı heralde bırde kızım ocak ayında 1,5 yasında olucak nasıpse kac aylık olanı almalıyım 2 yas alsam olurmu kalıpları baya buyuk duruyo
Ela41 sedaykn cok sagolun tekrar bakıyım ben kalıplarıda baya buyuk ılk defa alıcam oyuzden bılemedım onerdıgınız bı magaza varsa bakmak ısterım🥰
Biranne00 Ela41 lc wakikinin tüm bebek ürünleri bence gerçekten kaliteli ben çok severek kullanıyorum. Uyku tulumlarıda çok güzel. Bence tercihiniz lcw olsun ve 1 tog ve 2 yaş ideal bencede 💕
Organiktavuk Ela41 bende lcw dan almak istiyorum kızım 20aylık 24-36 alayım seneyede giysin dedim ama 😂 herkes çok büyük demiş
sedaykn Ela41 Ben Ergopouch kullanıyorum memnunum 1.0 togluk bir uyku tulumu ama biraz pahalı. O kadar para vermem derseniz LCW den memnun olan da çok var.
Ela41 Organiktavuk evet kalıpları cok buyuk elime aldım 1 yas dıye etıketıne baktım 6 aylık yazıyo inşallah guzel memnun kalıcagım bısey alabılırım kızım hıc ustunu ortturmuyo sureklı yatagında sagdan kalkıp sola yatıyo mecbur almalıyım yoksa ust ortmekten gına gelıcek🤪🥰
Organiktavuk Ela41 bende 3battaniye ile nöbet tutuyorum örtüyorum hoppp dönüp açıyor diğerini örtüyorum hopp o da gitti 😂 gri bulutlu olan var 1.7tog ben onu almayı düşündüm
Derincanan sedaykn onlar güzel ama çok pahalı bi uyku tulumuna ben vermem o kadar para tercih meselesi tabi de 300 tl falan yazıyodu doğru demi o fiyatlardaydı
sedaykn Derincanan Ben geçen sene aldım 200 liraydı. Ama şöyle düşünün 6 aylıktı aldığımda 18 aylık oldu hala aynı tulumu giyiyor ve her gece giyiyor 😂