Merhaba anneler,
2 aylık bir oğlum var kolik sancılar devam ediyor uyku düzeni yok uyku düzeni oluşturmak istiyorum ama malum tecrübesizlik nasıl yapacağımı bilmiyorum oğlum akşam belirli saatlerde başlıyor ağlamaya uyuyana kadar uyuyunca da 2 saate bir mutlaka kalkıyor emziriyorum bazen uyuyor bazen saatlerce uykuya dalamıyor öğlen uykusu en fazla 3 saat.
Gece en az 3 4 kez uyanıyor çok gazlı bir bebek
Nasıl uyku düzeni olmalı gece daha az uyanması lazım değil mi
Ne yapmam lazım hiçbir bilgim yok