Edabahar kullanıyorum bebeğim 19 günlük tavsiye ederim kelebek gibi var wee marka ezcanede oluyor alın öyle isterseniz şırınga da alın silikonu takın biraz sütünden ucuna sür ağzına tut memeni canım şırınga ile de sütünden az biraz ağzına damlat memen ağzındayken ben öyle denedim sonra alıştı bu aylarda red olabiliyor ama kuzenimin de oğlu var o da yaşıyor sabır Allah yardımcın olsun