PrensimKayrazeyd Bebeğim 9 aylık vücudunda değişik kızarıklıklar kuru kuru yaralar çıkıyor atopik dermatit dendi ama hiç bişey çözüm olmadı 2 aylıkken başladı hala çekiyoruz önerisi olan varmı lütfen
AselinAnnesiiiii PrensimKayrazeyd benim kızımda 9 aylık yeni çıkmaya başladı bizde de ☹️ Kremler ilaçlar hiç fayda etmedi mi?
Nkahramanatas PrensimKayrazeyd 4 aylıkken oldu kızımın atopik dermatit dendi bütün vücudunda vardı neredeyse ve sadece kortizonlu kremle geçti her gün düzenli nemlendiriyorum. Yani kortizonlu krem bir bebekte işe yaramıyor diye genelleme yapmamak lazım
PrensimKayrazeyd AselinAnnesiiiii kortizonlu kremler veriyolar canım oda fayda etmiyor ve izler oluştu oğlumun vücudunda kullanmamaya dikat et
PrensimKayrazeyd Nkahramanatas yok işe yarıyor geçiyor ama sonra tekrar çıkıyor ben sırf geçsin die kullanıyor çok arttığı dönemlerde ama kesin çözüm değil ve çok zararlı maalesef