3den beri ayaktayiz emzirdim tam dalmamis tam uyucam pat gözünü acti kendi anneme geldim burdayken oda uyanıp bakti ogluma.anca uyutuyorum insallah uyur diye valla bende bi firsat olsa uyusam diye gözetliyorum. Sorun su uyanip emme ani etrafa cok bakıyor oglum oturuyor 😂😴 kucakta mayışıp uyumasi da mesele oldu neyse butun bebeklerimiz huzurlu uyusunlar.