Zumreee Kizlar bebegimi emzirdikten sonra gazi çıkıyor kakasinida yapiyor aslinda kabiz degil ama kivraniyor hep kendini skıyor nasil rahatlaticam benim gibi olup gaz ilaci kulanip oneren varmi
Unsalinn_Annesii Zumreee canım sap simplex ve bio gaiayı birlikte kullan çok faydasını gördüm ben bebeğim çok gazlı bir bebek gece yatmadan önce bio gaiayı veriyorum günde 3 kezde sap simplex i veriyorum ve emziye damlatıyorum öyle veriyorum iyi geliyordu ve sakinleşiyordu ama tabi gene doktoruna sor sen belki başka bişey önerir bize bunu verdi gaz ilacıda olsa doktor onayı olsun en azından takip etmesi önemli tabi eğer belli doktorunuz varsa yoksa hepsi farklı veriyor zaten damlayı🌸
Aksumervenur Zumreee nurse harweys ve bio. beraber kullandık biz çok memnundum. İçerisinde hiç bir şekilde kimyasal barındırmadığı için nurse hareeysi tercih ettik gün içerisin de onu gece bio yu verip uyutuyordum çok daha rahat uyuyordu
Sinemes Doktorumuz Sab simplex ve BioGaia önermisti çok faydasını gördük. Birde gazının yoğun olduğu dönemlerde, her altını değişince zeytinyağını ılıtıp göbeğine masaj yapıyoruz o da çok etkili oluyor.