merdomvedogam canim bu gelisiminin bir evresi. Benim oğlumda 2 ay sürekli ıkındı. Bagirsak kivrimlari sonradan oluştuğu için ikinmalari normal demisti doktorumuz cok sinir bozucu kipkirmizi olurdu oğlum inanın normalde bembeyaz bir bebek masallah sadece derin uykuda iken teninin rengini görürdüm o derece ikinirdi. 2.aydan sonra bitti tatlım zaman ilacı ve anormal bir durum değil 🥰