melegim26 kuruluk varsa egzama olabilir. Ben birçok şampuan denedim mustelada dahil. En iyi gelen chicco oldu. Bu arada yüzünü ıslak bırakmayın, bebekler için losyonlar ve vücut kremleri var. Onlarla nemlendirin. Sabun da kullanmayın. Ben vücut şampuanı kullanıyorum. Egzama olan bölge geçti çok şükür ama hala o bölgesini şampuanla yıkıyorum