RuzgarMommys bebeğinizin gelişimi iyiyse sağmanızs gerek yok bence. Ben de sağınca çok çıkmıyor insan kafasına takıyor işte bu kadar cc içmesi gerekiyordu demekki yetmiyor kafasına giriyorum hemen. Ama bebeğimin kilosu önden gidiyor. O yüzden aylardır sağmıyorum. Göğüslerim çok yumuşak kalmadığı sürece sorun yok benim için. Zaten sütün az olsa yetmese memede ağlar,. Uyumaz vs o yüzden bence sağıma şuanlık gerek yok. Onun yerine arttırmak için humana still tee içiyorum, rezene içiyorum, bulgur pilavı tarhana çorbası havuç dereotu yulaf ezmesi yiyorum dönüşümlü.