aysenguler ben dönüşümlü yatırıyorum sağına güzel yatıyor solunda dönmek istiyor küvezde kalmıştı 38 gün ordan alıştı galiba hep sağına yatmak istiyor destek koyuyorum dönüp sırt üstü yatıyor ama gaz için sağ yada soluna vücudu döndürüp yatırmak daha iyi oluyor öyle daha rahat çıkıyor gazı oğlumda çok gazlı bir bebek öyle yapıyorum ben özellikle sabaha karşı gazı çok oluyor o şekilde yatırıyorum