Bahar21 Yaşadığınız şey sanıyorum ki gece terörü. Uyanınca daha aydınlık bir yerde bir süre kucağınızda sakince konuşun. Sakinleşince tekrar yatırın. Bu dönemde başlayan bir uyku durumuymuş. Geçici merak etmeyin. Bizde de olmuştu. Sadece biraz zor sakinleşiyorlar. Diğer her şey normalse mesela altı temiz, tok vs muhtemelen bunu yaşıyordur. Biz yetişkinlerin kabus görmesi gibi bişey.