Deletedmom5284 Bugün happykids bebek günlük yazımızda emzikten bahsediyor, Amerikan Pediatri Uzmanları emzik kullanımının ani bebek ölümü sendromunu engellediğini düşünüyorlarmış 😊 Sizinle de paylaşmak istedim
Deletedmom3 Deletedmom5284 Âh güzel kalplim benim 😚 Benim minnak emzik emmiyor asla.. Kabul ettiremedim bitürlü ☺️ Emse iyiydi ama emmedi. Üç gün sonra 4.ayımıza giricez insaAllah.. Bende pes ettim zaten artk 🤭💕 Napalım.. 🌸
bitanem123 Deletedmom5284 en sevdiğimiz emziğimiz bügün yanlışlıkla çöpü boyladı inşallah anlamaz😂bende uyuyacagı vakıt verıyorum yada canı sıkılırsa
Deletedmom5284 Deletedmom3 Canımm😍😍 Maşallah Allah bağışlasın 💓 bizim kız emziği tutmayınca bibs emzik aldık onu çok sevdi kocaman uçlu eski tip bir emzik 😊😊
esmerayes Deletedmom3 hic pes etme dogdugundsn beri denedim 6. ayda pes ettim kendi istedi 1 aydir emxikle geziyo 😂😂
nurelem Deletedmom3 canm benimkide emmiyor aynı ayları bebeklerimizin ağzına alıyor itiyor geri ilk zamanlar doktorun verdirmedi şimdide emmiyor
Deletedmom3 Deletedmom5284 😍 Onun emzik emen minnacık ağzına kurban olurumm 😚💕 Rabbim size bağışlasın çiçeğiimm ☺️🤲🏻👭
Elfida-10 Deletedmom5284 ayy miniminnacııık🥰 ya kız ben seni hatırlıyorum daha dün gibi buralarda hamileyim diye cevaplar veriyordun ne zaman vakit geçti de 2 aylık oldu 😄 hay maşallah sağlıcakla büyüsün inşallah🥰
Deletedmom5284 Elfida-10 Allah razı olsun hepimizinki inşallah 💓 evet bende hala doğurduğuma inanamıyorum, hamileyken elimi karnıma götürmeye çok alışmışım doğumdan sonra elimi göbeğime atınca bi boşluğa düşüyordum 😂😂
nurarslnn Bende şimdi bıraktırma derdindeyim, 23 aylık oldu sadece uykuya dalarken ihtiyaç duyuyor ve uyanana kadar ağzında . Gece de dahil, ne yapacağım böyle🙄
Deletedmom5284 nurarslnn Aa kocaman olmuş maşallah.. Zorluyordur seni bırakmaz çok alışmış gerçekten 😊 Uzman birinden bilgi almak gerek
nurarslnn Deletedmom5284 yani gün içinde kullanmıyoruz kesinlikle ama uyku içinde onsuz uyumuyor 🤷♀️