Benim kızım da 14 aylık. Şu 1 haftadır her gece ağlamaya başladı. Bende sürekli okuyorum ama devam ediyor ağlamaları. Aynı odada uyuyan kardeşini de uyandırıyor. Kimse uyumuyor. Onun yüzünden sürekli ayaktayız. Valla çaresini bulan varsa ve nedenini bilen varsa dinlemek isterim bende. Bende şurada bekleyim 🙋🏻♀️