Sibelasfd 1 aylıkken uyku düzeni oluşturmuştum hala devam ediyor çok şükür. Gece 8-8,5 gibi uyuyor sabah 7,5 gibi kalkıyor genelde. Gündüz uykuları yok denilebilir 2 kere toplam yarım saat uyuyor tek sorunumuz gündüz uykusu 🤦🏼♀️Sürekli beni yanında istiyor yalnız kaldığında ya peşimden gelir ya da ağlar ☺️Ekgıda da hiçbir sorun yaşamadım herşeyi yiyiyor. En başından beri sofraya beraber oturuyoruz katı gıdaların hepsini kendi yiyiyor 3dişimiz var 4. Çıkıyor şuan. Emekliyor, sıralıyor, Elinden tutunca yürüyor Desteksiz yürümeye başlamadık daha ☺️ 12 kelime söylüyor (anne,baba,cici,gel,ver,dede,mama,meme,attı,hadi,abi,aba😁). Müzik duyunca Oyun oynuyor,ce-ee yapıyor,gel babası yapıyor,tarak bulunca saçını tarıyor,alkış yapıyor,öpücük atıyor,yanak uzatınca fıstık yapıyor,çirkin oluyor ☺️ 8.300 kilo 73 cm boyunda bir fındık kurdu Kızım var 🐛🥰