GizemElf ben ekol den almıştım yaka kısmı kürk altı keçe şeklinde 4 senedir kullanıyorum ondan önce de 6 sene siyah keçe şeklind evine kaşe kaban kotondan da almıştım hayatımda aldığım 2 kaban 2 ayrı marka da güzel beğendim tabi koton şimdi ucuz ucuz üretiyor onu es geçiyorum ama ekol hala güzel ben seviyorum ☺️ Kalite yönünden çok güzel sağlam