Aysun16 Hanimlar bebegim 17 aylik cok istahsiz bir bebek doktorumuz balik yagi önerdi ama hangi marka daha iyi bilemiyorum sizin kullanip memnun kaldiklariniz hangisi
DenizinAnnesiiiii Aysun16 bende burda bekleyeym nsl ne faydası oluyor acaba kac aylıktan sonra veryrz
Cesur Aysun16 yaaa bizim doktorumuz önermiyorum dedi. Oğlumda bu ara iştahsız bende almak istiyorum ama kararsız kaldim
Zeytingozannesi Möllers OMEGA 3 tutti Frutti aromalı kullanıyoruz oğlum şişeyi görünce sevinçten havalara uçuyor ve çok faydası oldu bize iştah vs açısından
Busekayra16 Aysun16 günde 1 kez 2,5 ml veriyorum. Aç tok farketmiyor dendi ama ben kahvaltı sonrası veriyorum sabahları :)