Kızlar bebeğim 9 aylık şükür ki bebeğime sütüm hep yaradı şuan 10.300 falan kilosu sanırım neyse bebeğime sabah kahvaltısı yaptırıyorum sonra meme sonra uyku uyandığında memem memem diyor ara öğünü atlamış oluyoruz tok oldupu için yemiyor akşam yemek yiyiyor bizle bi o kadar yani 2 öğün sadece memeyi azaltmalımıyım sizce ?