_tospikannesi defnesmoms konu baya eski ama şuan bu durum bizim başımızda. Sap simplex kullanıyorduk daha iyiydik geçen hafta kontrolde doktor gazi koktuğu için Bakso yazdı ve 1 haftadır ikisini de kullanıyoruz daha kötü oldu sanki surekli gaz sancisi var ıkınıyor şancı giriyor çok ağlıyor. Sizin bir süre sonra geçti mi kullandığınız sürece sürdü mu
defnesmoms _tospikannesi bir gün sonra düzelmişti hatta daha iyiye bile gitmişti saatlerini aksatmadan verirseniz daha çabuk alışıyor
sedalala defnesmoms canım ben de kullanıyorum bakso. Probiyotik o, yoğurt gibi düşün. Kabız ya da ishal olmasını engelliyor, yararlı bakterileri veriyor vücuda. Bağırsakları daha sağlıklı çalıştırdığı için benim bebeğim daha kolay gaz çıkarır oldu