duygukoc DenizArya 100 tl veya 200tl burda sizi ilgilen kısım ne tarafta 800tl sıfırı olan ürünlerin 2. Eli yarısı olmalıdır diymi benim bütçem buna el veriyor demekki öyle herkes gibi birkaç bin liralık bütçem yok malesef sizede iyi günler
DenizArya duygukoc sattığım araba 800 değil bu bir ilk defa bir şey satmıyorum yarısı zaten sattığım ürün artı sıfır zaten şu saatten sonrada istesenizde yok kırık dökük ne varsa onu alın
Miray00 duygukoc bende satıyorum casual quatro trona travel sistem bebek arabası tertemiz öylece duruyor dolabın içeririnde poşetinde herşeyi mevcut sinekligi çantası ayak örtüsü yagmurlugu bir tane çizigide yok. 1350 satıyorum 1200 bırakırım.
Miray00 Kaanefe_ 1300 satıyorum 1200 bırakırım ama. Biz pusetini kullandık farklı bir arabamız var onu kullandıgımız için oturma ünitesi herşeyi öylece poşetinde duruyor
Baby_Mila duygukoc maxi coxi laika var bizde üstü hiç kullanılmamış sadece alt şasesini kullandık düşünürseniz
Yagmur1 duygukoc travel sistem kullanmış bir anne olarak size tavsiyem chicco ohlala alın kuş kadar hafif bebek büyüyünce o kadar zor oluyor ki hem çocuk hem bebek arabası indir kaldır taşı zor yani bizim evimiz gerçi merdivenli ve yokuşlu zor oldu 🙃
Mom104 DenizArya Vallahi okurken benim sinirimi hoplattınız kadın sizden indirim istememiş bedava verin dememiş bütçesini aştığını söylüyor tribiniz kime sizemi düştü tasası
duygukoc Mom104 şaşırdım bende bütçemi aşıyor diyince kabahatlı oldum keşke olsada alsam ama yani alsaydım benden iyisi yoktu alamıcam deyince laf yiyorum 🤦🏻♀️😂
Mom104 duygukoc Bakın anladığı dil farklıymış mütevazi konuşunca farklı tepkiler veriyor☺️ İstediği Fiyata zaten makul olanlardan 0 Bi ürün alabilirsiniz birde eski postlarına bakarsanız başkasına 650 ₺ dediği ürününe size 800 diyor 😅🐒