Ben de kilo vermeye çalıştım. Yediğimden kısıp spor yaptım ve kilo verebildim. Kıstım dediğim ekmek yeme, tatlı yeme vs. Gelelim asıl konuya sütüm giderek azaldı kızlar. Kesilme aşamasına geldi. Çocuğum açlıktan ağladı gözümün önünde sadece süt aldığı için mamaya hiç gerek duymamıştım, evde yoktu. O gün kahroldum. Gecenin bir yarısı mama aradık. Emziriyorsanız diyet yapmayın. Yada uzmana danışın.