Ben kullandım harika bi surup kullananlar aralarında ona susturucu derler 😄 gaz alır kakasını kolay yaptırır rahatlatıp uyutur kızımda iştahda acıyordu 4 ay kullandık cok cok minnettarım kemdisine gunde 4 defa demişti ama bn korkup bebegime bi çay kasıgı verirdim günde o bile cok fayda ediyordu hergun degil sıkıntılı oldgnda kullanırdım