Merhaba, bebeğim 1 yaşında. 3 4 aydır sürekli hasta oluyor. Üşütüyor mu anlamıyorum. O kadar her şeyine dikkat ediyorum. Beslenmesine, temizliğine ama anlamıyorum. Hemen ateşi çıkıyor, burnu tıkanıyor. Kendimi çok kötü hissediyorum. Neden böyle oluyor ya 😢