meslis Merhaba anneler, bu möllers balık yağının üstünde açıldıktan sonra 3 ay içinde tüketilmelidir diyor ama biz daha yarısına gelemedik:( daha uzun süre kullanan var mı acaba bozuluyor mu ki?
_ADA_ meslis ben ilk kullanımdan itibaren buzdolabında saklıyorum. Üç Aydan fazla sürüyor bitmesi hiç bozulma olmadı.
Aseelinannesii Öylemiymiş ya bizde aldık ama bitiremedik daha dolapta duruyor canım bence bişey olmaz 🤔