Berenikomm lohusalığın verdiği psikolojide var üstünde bence çok normal bu yalnız değilsin bende lohusalığı dibine kadar yaşadım o kadar mutsuzdum ki hayatım bitmiş gibi hissediyordum sürekli ağlayan bi bebek sürekli birilerine ihtiyaç duymak hepten delirtiyordu ama şimdi 5. aydan bildiriyorum buralarda her şey çok güzel 😀