Merhaba , bebeğim 14 aylık . Doğduğundan bu yana gazli bir bebekti. Bu aralar uyku tutamiyor. Aslında çok uykusu var ama 15 dakika da bir uyaniyor ve doğduğundan bu yanauykusuzluk sıkıntısı hiç gitmedi. Defalarca doktara goturdum , bebek uyuyamiyor. Gece 10-15 dakika da bir uyaniyor
Tam 14 aydır çekiyorum bu zorluğu. Şimdilerde de dış cikariyor . Uykusu daha kötü oldu. Defalarca doktara goturdum . Bir şey cikmiyor tahllilerinde. Ultrasonda hala gazli çıkıyor. Doktorda artık bu böyle buyuyucek kabul et diyor. Ne zaman bitecek bilen var mı , ne zaman rahatlar?