Bsrbkts Süt alerjisi var dediler 2 ay katı diyet yaptım ve alerjen aptamil maması verdim. Meme+mama gittik. Sütüm inanılmaz azaldı tabi. Sonuç 1 ayda 100 gramdan az almıştı. Hiç bir şikayetimiz düzelmedi (yeşil,köpüklü,gürültülü,mukuslu kaka) sonra diyeti bıraktım. Sütüm çoğaldı, mamayı bıraktım zaten zorla içiyordu. Herşeyi yiyorum şuan. Şikayetleri %80 azaldı. Yeşil kakayı günde 5 kez görüyorsam şuan günde 1 kez belki görüyorum. Mukus ara sıra oluyor. Dün çay kaşığın ucuyla yoğurt verdim. Sıfır sorun. Elma armut şeftali havuç tattırdım bir kaç kez. Kilo alımı hala az ama bünyesel olduğunu düşünüyorum. 🤷🏻♀️ Şuan 4 ay 27 günlüğüz. Tahminen 5.5 aylıkken ek gıdaya başlarım