Kivircigimmmm Ben bugüne kadar koltuklarımda hicbi sorun yaşamadım kuzumm.. Aksine cokta güzel oluyolar.. Pırıl pırıll ✨✨ Aslında koltuklarımı kendimde silerim ama yıkamak silmekten Daha güzel geliyor bana.. Daha içime siniyor 😊💕 Tabiki ıslak oluyo 1 gün boyunca.. Ve ilacın kokusu oluyor.. Kapı pencere açık bırakıyorum, havalanınca ertesi güne hicbisey kalmıyor balımmm 👌🏻✨💕