ne bu park yatak merakı çok kötü yataklar ya. Uzun süre yatırırım diyorsunuz ama yatmıyorlar şimdiden söyleyeyim. Sesi zaten gıcık hışırdayıp duruyor top dökerim oynar diyorsanız onu da yapmıyorlar.Kuyu gibi çocuk sıkılıyor etrafı göremeyince çıkmak istiyor. Boşuna almayın görüntü olarakta hantal normal tahta beşiklerden alsanız daha iyi