Minik_Hanim Kaanefe_ doktorlar elma yağının bebekler için çok tehlikeli allah korusun ölümcül olabileceğini söylüyorlar. Bence uzak durun😨
CanselK Kaanefe_ kullanıyordum içerğini araştırdıktan sonra vazgeçtim, yorumları okudum bebeklere zararlıymış onun yerine Rezene ve kimyon çayı içiyorum. Bebeğime yine masaj yapıyorum ama bebek yağıyla
Kaanefe_ Minik_Hanim yaaaa🙈🙈🙈🙈😖tüh ya ben yaklaşık 1aydır kullanıyorum her bonyodan sonra ayaklarına ve göbegine sürüyorum 😱😱onun bunun lafıyla başlamıştm tüh ya