cCcansuU kızlar önerceginiz bir krem var mı ya burun üzerim ve kenarları kabuklanma oluyor kızarıyor aynı zamanda kullandıgınız bir krem var mı ya da peeleng ??
Purposeless cCcansuU Pullanıyor gibi oluyor özellikle mevsim geçişlerinde ben bepanten kullanıyorum sürekli bu şekilde olmuyor
jap cCcansuU garnier 3ü bir arada kullanıyorum canım peeling olarak. Peelingtwn sonra güzelce nemlendir cildini