Kızım bu aralar çok kusuyor 3 gün önce doktor kontrolümüz vardı bu kadar sık kusması olmadığı için sormadım kan ilacını başlattı ondan sonra (ki bunla mı alakalı bilmiyorum) kusmaya başladı bazen beyaz bazen sarı oluyor kusmuğu bazen sulu bazen kıvamlı önlük ve kıyafet değişmekten yoruldum 🤷🏻♀️ Başka da görünürde bir problem yok yani devam ederse doktora soracam da yaşayan var mı normal mi reflü mü