Oykusunannesi Hanımlar merhaba, 2 aylık taze anneyim ve bebeğim sadece mamayla besleniyor. Doğum kilolarımı verebileceğim öneriniz var mı sizde işe yarayıp kilo verdiren?
Deletedmom414 Oykusunannesi ben 75 den 60 a düştüm yaptıklarım şunlar. Abur cuburu kesmek tatlı yemedim ekmeği az yedim. Makarna pilav mantı türü şeyleri ekmeksiz ve az yedim
Muhtesem_atom33 Kesinlikle su beyaz ekmek yerine tam bugday az makarna pirinc kucuk porsiyonlar sekersiz caylar pastalar borekler pogacalara hayir dediginiz anda hemn fark ediyor gerisini zaten halledersiniz
Deletedmom414 Deletedmom414 birde sebze ağırlıklı çok salçalı yağlı apır şeyler yerine sağlıklı beslenmek gerekli
Aliveannesiiii Deletedmom414 ah bende 75im 60a düşmek istiyorum :( çok üzülüyorum hiçbirşeyim olmuyor kendimi beğenmiyorum psikolojim bozuldu resmen
Deletedmom414 Aliveannesiiii evet cidden çok zor oluyor hala istediğim kiloda değilim 55 e düşsem rahatlıycam
Aliveannesiiii Deletedmom414 evet ideal 55 ama 60olsam şuan mutlu olurum sende verirsin 5 kilo daha rahatlıkla