theartstd merhaba 14 aylık oğlum var , ama benim oğlum da biraz gelişimi önde gidiyordu ve doymuyordu, ilk başlarda geceleri ve öğle uykusunda mama veriyordum biraz daha rahat uyuyordu, hem annede dinlenmiş oluyor şuan halâ geceleri uyanıyor 3 kez falan ama o zamanlar daha çok uyandığı icin anne yoruluyor bence mama verirseniz en azından ek gıda alana kadar sizde rahat edersiniz belki tabi bebeğinize de bağlı biraz naçizane tavsiyem 🙏🏼😌