Ayazzz valla yanlış yönlendirmek istemem sizi ama ilk zamanlar 6 saat arayla 4 defa verdim ben sonra arkadaşın da dediği gibi bitkisel olduğu için, eczacıda gaz sancısı çekti gi zaman verin bişey olmaz dedi günde 6 kere falan da verdiğim oldu yani ben emzirmemden önce veriyordum emzirincede rahatlıkla cıkartıyordu. Gazını.tokken verdiğim zaman hep geri kusardı