8 aylık bebeğim için uyku tulumu almak istiyorum. Elazığ da yaşıyorum bazen eksi derecelere kadar düşüyor sıcaklık. Biraz soğuk oluyor kışın. Tecrübeli anneler acaba peluş wellsoft tulumlar mı kullanışlı yoksa elyaf olanlar mı merak ediyorum. Bi de bu tulumlar da eldiven ve patik olmak zorunda mı eldivensiz patiksiz üşür mü bebekler?