06-ikra-06 Aysima1234 herkes kullanabilir bende kullandım bebelac gold güzel bir mama şimdi normal bebelac kullanıyorum goldu buradaki marketlerde her an bulamıyorum çünkü.
eslemsiii Aysima1234 ben bunu aldım ama kızımın alerjik olduğunu öğrendik kullanmadım hiç sadece dış kutusunu açtım içi kapalı gönderebilirim istersen. zehraacmm Instagram hesabım görüşmek istersen.
frambuazliturti Aysima1234 çok sevindim aşmanıza 😊 hipp aslında daha sağlıklı şekersiz bir mama, gold ise çok çok şekerli. Ama bi yerden sonra insan içsinde ne olursa olsun diyor 😊