Mevabkts Selam kizlar sezaryen olali 4 ay oldu ve hala bel agrisi cekiyorum normal mi ? Napmam gerekir nekadar surer bu acaba ? tsk ederim size
Bebeklerm Mevabkts bendede aynı sorun var 3.5 ay oldu hala iğneyi hissediyorum sanki içinde kaldı ya resmen kemiğin içinde 😥
22062020 Karnimda sikintim yok ama belim cok kotu dengesiz yatim oturayim duzelemiyorum tek basima belim cok agrioo normal gunde bile 😰