Kızlar bebeğim tam 10 aylık oldu. Sabah erken kalkmasından artık çok yoruldum. Ya her sabah en geç 6:10da ayakta gece genellikle 9 bazen 10da uyur. Ee o uyuduktan sonra biraz kendi işlerimle uğraşıyorum biraz eşimle vakit geçiriyorum derken geç oluyor tabi. Sonra sabahın 6sında dikil ayağa. Ya artık gücüm kalmadı ölü gibiyim. Biraz daha geç uyanması için ne yapabilirim?