Aybarslahayat Kızlar bebegim 8 aylık yaklaşık 2 aydır bebelac gold kullanıyorum ve öyle belirgin bir kilo artışı olmadı. Acaba mamayı değiştirmeli miyim? Ek gıdayla birlikte günde 4 kez mama içiyor. Şuan 8.500 kilosu.
e_yildiz1 Aybarslahayat 4 aylık bebeğime aptamil veriyorum gayet memnunum deneyebilirsiniz kilosu 8 buçuk 🙏🏻
614408eoa Aybarslahayat bu aylarda zatn öle belirgin bi kilo artısı olmaz ki ek ek gıda da alıryo mma ona rahatsızlık vermiyosa devm et ole kafaya göre mama degistrilmez cocuga yaramayan bi mmaya denk gelirsn mahvolursun benden demesi