pprensesannesiiii Merhaba kızlar . Size biraz içimi dökmek birazda dertleşmek istiyorum. Bebeğim 6 aylık olacak neredeyse henüz hiçbir mecrada yüzünü paylaşmadım . Ne zaman kaynanama gitsem ağlarken yada başka bir şekilde sürekli resmini çekiyor . Az önce yine b durum yapmıştı çocuğun üstü başı dağılmış ağlıyor fena çıkmış resimde whatsaapta durum yapmış ikinci resimde de yüzünü kapatmış başka bi resim koymuş . Eşime söyledim daha annesi olarak ben atmadım o niye atıyor annesi ben miyim o mu diye tabiki annesini savundu bişey olmaz atsın nolacak konu annem olunca niye bukadar çekemiyosun gibi kelimeler sarfetti tartıştık biraz bana biraz akıl verirmisiniz bu durumu yaşayan varmı ne yapmam lazım 😞
Melindaninannesi pprensesannesiiii sizin kararınız tabiki ama ben bebeğin fotoğrafıni paylaşmama veya yüzü görünmeden fotograf atma olayını anlamıyorum. Benim sosyal medyada sadece yüzyüze de görüştüğüm ya da gorusecegim insanlar var. Yani bebeğimi yüzyüze görebilirlerken fotoğraflarini neden görmesinler. 🤷
Organiktavuk pprensesannesiiii kayınvalidenizin cevabı muhtemelen amann benim whatsapımda yabancı yok olacaktır 🤦♀️ Bende 4aydan fazla paylaşmadım sonra baktım benim kızın fotoları aile gruplarında dönüyor falan ama bana devamlı yükleme nazar değer diyorlar bende dedim madem öyle bende paylaşırım o zamandan beri paylaşıyorum konusu açıldı bir kaç kez yüklemeyin nazar değecek falan diye bende dedim e herkes birbirine atıyor değse ordan değerdi 😂
Erimdeniz1730 pprensesannesiiii bende nazar değer korkusu ile hiç paylasmazken annem kendi durumunda paylaştı iki kez, kirilmasin diye bisey diyemedim, ondan sonra banada bi rahatlama geldi şimdi bende paylaşıyorum. Kaynanam pek bilmez bu durum internet olaylarını yoksa kesin oda paylaşırdı
Tugce1634 Yaa yeminle en nefret ettigim konulardan biri bu.bence soyleyin kaynananiza,soyleyemiyorsaniz yazin whatsapp dan.siz paylasmak istemediginiz muddetce kimse paylasmasin yaa.herkes de ne merakli durum paylasmaya.
pprensesannesiiii Tugce1634 daha yarım saat önce konuştuk herkes atıyo biz niye saklıyoruz gibi bişey söyledi dedim ben atmak istemiyorum sürekli çocuğuda atmıyorum biraz daha toparlanana kadar atmam dedim aradan yarım saat geçmiş baktım atmış biraz dediğim dedik bi kadın fazla vetsiz
pprensesannesiiii Melindaninannesi bebeğimin resmini paylaşmıyorum ki yüzünü paylaşayım bu herkesin kendi tercihi öyle değilmi
Tugce1634 pprensesannesiiii ben de genel olarak ayda yilda bir paylasim yaparim.hoslanmiyorum cunku.yapi meselesi.bence karariniza saygi duymali ama belli ki zor.hayir yani paylasiyor da ne oluyor.tamam attin 1-2 kez anlarim.ama habire paylasirsa insan sinir olur.
pprensesannesiiii Tugce1634 1 değil 5 değil ne zaman görse o zaman atıyor bide dalga geçiyomuş gibi ilkini açık ikincisini kapalı atıyo sinirlerim alt üst oldu ilk başta ben atsaydım nazar var el kadar çocuğu niye atıyosun falan filan diye başlardı bunada adım gibi eminim