kranKolataKodaba Kızlar 10 gün sonra bebeğim 9 aylık olucak. Kilosu gelişimi iyi ek gıda da alıyoruz zaten. Emerek uyuma alışkanlığı yüzünden saat başı kalkıyor artık gece emzirmesini kesmek istiyorum deliksiz uyuması için. Nasıl bir yol izlemeliyim yapıp başaran var mı?
Atlas kranKolataKodaba ben💁🏻♀️ Benimkide emiyor saat basi kalkiyor denedim iste simdi en azindan gecelri kalktiginda agzi meme aramiyor sakinlestiriyorum oyle uyuyor zaten yerine koyuyirum
kranKolataKodaba [bilinmeyen] ben öyle yapıyorum belli saatlerde 2 kez emziriyprum şimdilik zamanla azaltarak bıraktırayım diyorum direk kesmek çok zor