yaseminligunler Benıım sorumda kızım 3,5 aylık ek gıdaya başladıgı süre zarfında eger ek gıdayı iyi tüketir ve meme emmeyi reddetmezse formül mamayı yinede her halükarda vermelimiyiz
Beyzafc yaseminligunler tadım yaptırdığın zaman anne sütü ve formül mamaya aynen devam demişti doktorumuz benim kızım 7,5 aylık günde 2 veya 3 kere mama veriyorum ona rağmen her istediğinde emziriyorum
Purple13 yaseminligunler canım sütün varsa emiyorsa yetiyorsa gerek yok mamaya, anne sütü+ ek gıda olucak. Anne sütü olmaması durumunda sütün yerini mama alır. Doktorunuz önermedikçe mamaya gerek yok
yaseminligunler Filizz66 sütüm iyi olursa vermesem yemeklere alıştırsam diyorum ama bilmiyorum formül mama sürecinide bilmiyorum hangisini içer emzik almadı biberonda almazsaa nasıl veririm
Filizz66 yaseminligunler benim görümcem hep mama hemde emzirdi 4. Ayında tadımlara başlayıp yemeklere alıştırdı öyle bebegede yemek yapmadı evde ne yemek varsa yemek saatlerinde ondan verdi sütü varsa emzirdi yoksa mamasınıda verdi ama oğlunun iştahı güzeldi eğer seninkisi de güzelse yiyorsa ona göre devam edersin
yaseminligunler Purple13 çok zor bir bebek inşallah sütüm olur yeterde birde mama arayısına biberon tutturma çabasıyla yormaz benii 🙏🏻💐